Bezorgen en afhalen
Staat je vraag er niet bij?
Neem contact op met onze klanten service.
Per mail:
contact@olifanttrekhaken.nl
Telefonisch: 040-2826686
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit is mogelijk enkel op afspraak.
Ons afhaaladres is:
Olifant trekhaken
Beukenlaan 8D
5541V.L
Reusel
Hier kan je contant of per pin de betaling voldoen, het is helaas niet mogelijk om met creditcard af te rekenen.
Wanneer word mijn bestelling geleverd?
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat krijgt je automatisch een bijbehorende verzendbericht van de vervoerder, In deze track& trace code staan alle gegevens om je bestelling eenvoudig te volgen via de vervoerder. Zo weet je ook precies wanneer de bestelling bezorgd gaat worden. Houdt altijd de levertijd in de gaten die vermeld staat bij elk artikel op de site.Je kunt dus eenvoudig controleren of deze al verstreken is. Als de verwachte levertijd nog niet is verstreken, zal de zending normaal gesproken nog onderweg zijn. De verwachte levertijd is gebaseerd op een realistische inschatting van de tijd dat de koerier nodig heeft uw bestelling te bezorgen.We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk af te handelen. Helaas zijn vertragingen soms onvermijdelijk.Een bestelling kan uit 2 deelleveringen bestaan.Hiervoor krijg je 2 aparte track en trace codes.
Met welke vervoerders werken jullie samen?
Onze vervoerders zijn: Packs, DPD, UPC
Niet thuis op het aangegeven aflever moment?
In de meeste gevallen worden er 2 tot 3 aflever pogingen gedaan (afhankelijk van de vervoerder). Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren, lukt dit niet dan wordt het pakket afgegeven bij een pick-up point.
Let wel: Elke vervoerder heeft andere afspraken/ procedures. Lees de (door de vervoerder) gestuurde informatie goed voor specifieke informatie m.b.t. de zending.
Volgens koerier is de bestelling geleverd, ik heb echter nog niets gezien?
Het komt voor dat de koerier het pakket bij de buren aflevert.
Controleer of dit in deze situatie ook het geval is.
Mochten de buren het pakket ook niet hebben ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.
Wij kunnen per direct een onderzoek in laten stellen.
De uitslag van dit onderzoek kan enkele dagen duren.