Klachtenafhandeling

Tevreden klanten vinden wij erg belangrijk. Heb je een slechte ervaring met onze service of producten? Allereerst onze excuses! Uiteraard gaan we het netjes voor je oplossen.


Een klacht doorgeven

Heb je naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht? Neem dan contact met ons op. Graag ontvangen we een omschrijving van de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we ook het ordernummer en foto's van de schade mee te sturen in een e-mail.
We doen ons best je klacht altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Telefonisch:040- 2826686

Of per mail:Contact

Stichting Webshop Keurmerk en Geschillencommissie (SGC)

Hebben wij je toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar olifanttrekhaken.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Olifanttrekhaken.nl
Olifanttrekhaken.nl